Orkestra e-Fatura Açılmıyor
Orkestra e-Fatura ile şu ana kadar çalışırken bir sorun yaşamıyor ama şu an bağlantı sağlayamıyorsanız;
- Öncelikle Bilgisayarın "C" diskinde, "Kullanıcılar" klasörü altında bulunan "efatura" klasörünü siliniz. Örnek dosya yolu: C:\Users\kullanıcıAdı\efatura
- Silme işlemine rağmen hala program açılmıyorsa; Denetim Masasına giriş yaparak java sürümünü kontrol ediniz. Her zaman 32 bit java ve 1.7 ve üstü sürüme sahip bir Java ile çalışmalısınız.
- Eğer 32 bit ile beraber 64 bit java varsa 64 bit java sürümünü kaldırınız.
- Logo bayiniz veritabanıyla ilgili bir işlem yapmışsa mutlaka öğreniniz. Veritabanının adı değişmiş olabilir, SQL'e giriş kullanıcı bilgileri değişmiş olabilir. Güncel bilgilerin Orkestra ayar dosyalarına da güncellenmesi gerekmektedir.