E-faturacım’ a admin olarak bağlandıktan sonra Müşteri Listesine giriyoruz.
Daha sonra gelen listeden ilgili müşteriyi seçiyoruz.
Müşteriyi seçtikten sonra gelen ekranda Müşteriye Bağlı Firmalar sekmesine geçerek firmayı seçiyoruz.
Açılan ekranda bağlı etiketler sekmesine geçiyoruz ve yeni etiket butonuna tıklıyoruz. Etiket bilgisini aşağıdaki görseldeki gibi doldurup kaydediyoruz.
Daha sonra Müşteriye bağlı kullanıcılar sekmesine geçerek yetkili olduğu etiketler sekmesine geçiyoruz ve “Yeni Etiket Kullanıcı Yetkisi” butonuna tıklıyoruz.
Daha sonra etiket karşısındaki butonuna tıklıyoruz ve e-arşiv seçiyoruz. Kaydediyoruz.
İşlemimiz bekleyen işlemlere düşüyor. Buradan GİB’ e bildirim yapıyoruz.
İlgili firmanın karşısında bulunan HRXML oluştur butonuna tıklıyoruz.
Sonrasında efaturacim.orkestra.com.tr/imza indirerek müşterinin mali mührü ile imzalama yapılıyor. Tekrar HRXML oluşturduğumuz alana geliyoruz ve imzadan sonra oluşan onay butonuna tıklıyoruz. Firmanın e-arşive geçiş işlemleri bu kadar Fatura tasarımı uyarlama filtre ayarları yapıldıktan sonra kullanıma başlayabilir.