ORKESTRA

ORKESTRA

  orkestra orkestra.com.tr
  Sohbet   İndirme Merkezi

Revizyon Kontrolü Nasıl Yapılır?

Kayıtlarınızda revizyon kontrolü yapabilmeniz için öncelikle kullanıcı yada kullanıcı gruplarınızı nesne üzerinde yetkilendirmeniz gerekmektedir. Revizyon yetkilendirmesi için Tıklayınız.

Yetkilendirme işlemi yapıldığı andan itibaren var olan kayıtlarınız üzerinde yapılan değişiklikler ve yeni yapılacak kayıtlar revizyon kontrolüne dahil edilecektir. Kayıtlar üzerinde oluşturulan revizyon kayıtlarını görüntülemek için;

İlgili kayıta ait kart açılır ve "Revizyonlar" menüsüne tıklanır. Revizyonlar 2 farklı şekilde listelenir.

1- Revizyon listesini göster

Revizyon listesini göstere tıklandığında aşağıdaki örnek ekran görünütüsünde olduğu gibi "Kayıt Revizyonları" listelenecektir. Aşağıda incelenen firmaya ait 23 revizyon kaydı bulunmaktadır. Yani kayıt üzerinde kullanıcılar farklı zamanlarda toplam 23 değişiklik yapmışlardır. İstediğiniz işlem tarihindeki revizyon kaydını seçtikten sonra "İncele" butonuna tıkladığınızda o tarihte firmaya ait hangi bilgilerin var olduğunu inceleyebilirsiniz.

2- Güncellenen Nesneyi Revizyon İle Karşılaştır

Güncellenen Nesneyi Revizyon İle Karşılaştır'a tıkladığınızda yukarıdaki gibi revizyon kayıtları listelenecektir.

Listelenen kayıtlardan birini seçip, sistemin şu an ki kartta olan bilgilerle, seçtiğiniz zaman dilime ait bilgileri karşılaştırmasını isteyebilirsiniz.

Değişiklik yapılan alanlar sistem tarafından otomatik olarak işaretlenecektir. Aşağıdaki örnek ekran görüntüsünde firmaya ait, telefon, e-posta ve web adresleri alanlarında değişiklik yapıldığı anlaşılmaktadır. İşaretlenen alanların üstüne fare ile geldiğiniz sistem önceki değeri ile şimdiki değer arasındaki farkı gösterir.

Alan listesi alanına geçiş yaptığınızda ise kart üzerinde yapılan tüm değişiklikleri tek bir ekrandan listeyebilirsiniz.