ORKESTRA

ORKESTRA

  orkestra orkestra.com.tr
  Sohbet   İndirme Merkezi

Görev Şablonu

Süreç adımlarınızı oluştururken ilgili personellere gönderilecek görev, önceden tanımlanmış "Aktif Görev Şablonlarından" birisi de olabilir.

Aktif Görev Şablonlarının diğer görevlerden farkı; şablon görevde oluşturulan tüm dosyalar (bağlantılar/eklentiler) ve özellikler (önem, bayrak tipi, başlangıç zamanı, kategoriler, onaylayacak personel vb.)  aynen süreç adımına aktarılır.


NOT: Sürece  eklediğiniz görevin özelliklerini açtığınızda; İşlem tipi olarak "Kullanıcı Form Tanımı" yada "Onay Süreç Adımı" seçmeniz durumunda "Görev Şablonunu" seçebilirsiniz.

Süreç adımına Görev Şablonu eklemek için;

1- Göreviniz ile ilgili işlem tipini seçtikten sonra "Son" butonuna tıklayıp işlemlere devam ediniz.

2- Görev özellikleri ekranından "Görev Şablonu" sekmesine geçiş yapınız.

3- Görev Şablonu alanında bulunan simgeye tıklayınız.

4- Açılan liste "Aktif Görev Şablonları" dır. Konu Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.

5- Listeden eklemek istediğiniz kaydı işaretleyiniz ve ekranda bulunan "Seç" butonuna tıklayarak seçim işlemini tamamlayınız.

Görev şablonu eklediğiniz süreç adımı çalışırken; ilgili personele burada seçtiğiniz görev tüm özellikleri ile iletilecektir. Sürece ait görev işleminde ise en başta seçtiğiniz "Kullanıcı Form Tanımı" yada "Onay Süreç Adımı" özellikleri gösterilecektir.
 

Süreçten Oluşturulan Görevin, Açıklamasının Değiştirilmesi

Süreçte oluşturulan görevin açıklamasını değiştirmek isterseniz;

1- İşlem yapacağınız görev adımında mutlaka "Görev Şablonu" seçilmiş olmalıdır.

2- Görev şablonunun  betik alanına en basit anlamıyla aşağıdaki gibi bir kod yazılabilir. ($V{personel} = Süreç Özelliklerinde oluşturulmuş, Süreç Değişkenidir)

 

String personel = $V{personel}.getUser().getFullName+ " SSK Bilgileri Kontrol Edilecektir.";
task.setDescription(personel);
 

 3- Süreç tanımı kayıt edilip çalıştırıldığında gelen görevin açıklaması aşağıdaki gibi görüntülenecektir.