Web sitenizde bulunan iletişim formlarını kullanarak yada sizin bilgilendirme amaçlı göndermiş olduğunuz e-postalara cevap verdiğinde, bu cevaplar "Geri bildirimler" listeleme ekranına otomatik olarak aktarılır.
Aşağıdaki örnekte firma tarafından gönderilen maile geri bildirim yapılmıştır. E-posta ile yapılan bildirimlerde geri bildirim tipi, kaynak hesap, kaynak adres ve gönderen kişi alanları otomatik olarak doldurulmaktadır. Geri Bildirim web sitesi üzerinden, iletişim formu ile yapılsaydı bu alanlar yine otomatik olarak doldurulacaktı sadece Geri Bildirim tipi "Web Sitesi" olarak değişecekti.
"İşlendi" yanında bulunan kutucuk ilgili personel tarafından işaretlendiği zaman bu mesajın okunup ve işleme alındığı anlaşılır.
Mesaj.eml sekmesine geçiş yapıldığında geri bildirime ait mesaj içeriği bulunmaktadır.
Müşterilerden gelen bildirimler kullanıcılar tarafından elle de kayıt edilebilir. Gönderen kişi, ilgili alan sonundaki simge kullanılarak seçilebilir. Bildirim Tipi de (e-posta, web sitesi, telefon, faks... v.b.) listeden seçilir. Bildirim ile ilgili yapılacak olan açıklamalar, notlar için "Açıklama" alanı kullanılarak kayıt işlemi tamamlanır.