1- Genel Perspektif perspektifinden, "Sistem Yönetimine" geçiş yapılır.
2- Yetkilendirme yapılacak olan "Yetki Paketleri" açılır.
3- Nesneler sekmesinden "Ekip Yönetimi" seçilir.
Posta Hesabı: Yetkisi verildiği taktirde kullanıcılar e-posta hesaplarını kendileri ekleyebilirler. (Orkestra Hesabı, Hotmail, Gmail, Yahoo v.b.) Posta İmzası: Çalışanların e-postalarında kullanmaları için imza oluşturmasına, düzenlemesine olanak sağlar. Posta Kategorisi: Firma, İlgili Kişi ve dosyalama sisteminde bulunan "İşlem ve Sektör Kategorileri" gibi gelen ve giden e-postalarını kategorilendirmek üzere yeni kategoriler ekleme, silme, seçebilme yetkisidir. Burada oluşturulan kategoriler tüm çalışanların görebileceği kategorilerdir. Sistem yöneticisinin belirli kategoriler oluşturması, diğer çalışanların sadece seçebilmesi önerilir. Posta Mesajı: Kullanıcıların "Yeni e-posta" oluşturması için verilmesi gereken yetkidir. Yetki verilmezse kullanıcılar posta mesajı oluşturamazlar.
e-posta Hesabı nesnesinde kullanıcılara "Tüm Yetkileri (Yeni, Güncelleme, İnceleme, Silme)" vermeniz durumunda;
1- Kullanıcılar diğer kullanıcıların hesaplarını görebilirler.
2- Hesaplarda Ekleme - Çıkarma işlemi yapabilrler.
Yetkilendirmede doğru olan ise her kullancının kendine ait tanımlanan e-posta hesabını görmesidir. Bunun için yapılması gereken şey ise "Kayıt atamalarını" kullanmaktır.
1- Kullanıcıların yetkilendirildiği yetki paketini açınız.
2- Nesne listesinden "Posta Hesabına" çift tıklayarak detaylarını açınız.
3- Posta hesabı kartında "Kayıt atamaları" sekmesine geçiş yapınız.
4- Ekranda bulunan "Alan seçimini Değiştir" linkine tıklayınız.
7- Atama filtresi sekmesi üstüne bulunan "Seçimi Atanmış Kyaıtlarla sınırlandır" ve "Listeyi atanmış kayıtlarla sınırlandır" kutucuklarını da işaretleyiniz.