Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından özel izni bulunan entegratör firmaların sağladığı bir hizmet olduğu için e-arşiv başvuruları da özel entegratör firmalara yapılır.
E-Arşiv hesap açılışı için firmamıza başvuran müşterilerimizden başka bir firmada e-arşiv kullanıyorlarsa öncelikle onu kapattırmaları istenir. Sonrasında Firma bilgileri ile entegratör kayıtları yapılarak, lisansları oluşturulan müşterilerimizin mali mühürleri ile imzalama işlemleri gerçekleştirilir.
NOT: Gelen ve Gönderilen Faturalar 0,70 TL Kuruş + KDV (Not: Toplu kontör alımlarında bu fiyat daha da düşebilmektedir.) ücret ile ücretlendirilir. E-arşiv faturaların mail olarak entegratör üzerinden gönderilmesi “5 e-posta” 1 kontör (70 kuruş + KDV), kendi e-posta sunucuları ile gönderimleri ücretsiz; sms olarak gönderilmesi 2 sms 1 kontör olarak ücretlendirilecektir. Entegratör üzerinden gönderilen e-postaların müşteriye ulaşıp ulaşmadığının takibi yapılabilmekte fakat kendi e-posta sunucularını kullanan müşterilerimizin gönderdikleri e-postaların takibi farklı sunucu kullanmaları sebebiyle yapılamamaktadır. Faturalar sistemimizde 10 yıl süre ile saklanacaktır. İstenildiği zaman internet olan her yerden entegratöre kullanıcı adı ve şifremiz ile ulaşarak fatura oluşturabilir veya oluşturduğumuz, gönderdiğimiz ya da gelen faturalarımızı görebiliriz.
İmzalama işlemleri biten müşterilerimize aldıkları kontör miktarına veya ürüne göre değişen ücretli ya da ücretsiz kaşe ve imzalarının bulunduğu firma bilgelerine istinaden hazırlanan fatura tasarımları oluşturulur. Müşterilerimiz bu andan itibaren e-arşiv fatura oluşturmaya ve göndermeye başlayabileceklerdir.