Personel kartı Eklentiler sekmesinde personele ilişkin bağlantılar bulunmaktadır.
Personel Kartı Eklentiler sekmesine;
1- Genel Perspektifte, Kurum Yönetimi seçilir.
2- Kurum yönetiminde bulunan nesnelerden Personeller çift tıklanır.
3- Personel listesi ekranında yeni bir kayıt eklemek için Yeni Personel seçimi yapılır. Var olan bir kayıt düzenlenecek ise ilgili kayıt seçilerek Değiştir seçimi yapılır.
4- Personel kartı içerisinden Eklentiler sekmesi seçilerek aşağıdaki başlıklara ait tanımlamalar yapılabilir.
Bordro Devir Bilgileri
Bordro Personel Hesaplama Tanımları
Disiplin Kayıtları
Finansal İşlem Satırları
Görevler/Sorumluluklar
Günlük Çalışma Bilgileri
İşyeri Geçmişleri
Öğrenim Kayıtları
Personel Aile Üyeleri
Personel Belge Kayıtları
Personel Evrak Listesi
Personel Girişleri/Çıkışları
Personel İK Tanımları
Personel Teşvik Kartları
Sendika/Dernek Üyelikleri
Yabancı Dil Seviyeleri
Yetkinlikler
Zaman Çizelgesi Rolleri