B2B/B4B’de Kullanıcı Tanımlama Nasıl Yapılır
Orkestra ile entegre çalışan B4B web arayüzünüze ulaşmak için ilk olarak kullanıcı tanımı yapmalısınız.
Orkestra’dan kullanıcı tanımları şu şekilde yapılır:
Sisteme giriş yapabilmek için ilk olarak
Sistem Yönetimi-> Sistem Kullanıcıları-> Yeni
Bir sistem kullanıcısı oluşturulur.
Ardından sistem kullanıcısı ile bağlayacağınız personeli oluşturmalısınız
Kurum Yönetimi-> Personel Listesi -> Yeni Personel/İlgiliden Personel
Oluşturulma aşaması yapıldıktan sonra ilgili alanlar doldurularak, B4B kullanıcınızı oluşturabilirsiniz.
https://www.orkestra.com.tr/index.php?sayfa=yardim&m=45&y=664&y2=666
Ardından B4B anasayfanızda yer alan “Yönetim Sayfasına” tıklayarak kullanıcı atamasını yapabileceğiniz ekrana erişebilirsiniz.
B4B kullanıcı alanına eriştikten sonra:
“Yeni Kullanıcı Tanımı” butonuna tıklayarak :
İlgili alanlara;
Bağlı Personel: Orkestra üzerinden tanımladığınız kullanıcıyı bu alana seçerek, kullanıcının B4B erişimini aktif hale getirebilirsiniz
Rol: Tanımlanan kullanıcının B4B içerisindeki yetkilerini/erişimini tanımlayabildiğiniz alandır
Durum: İlgili kullanıcının aktiflik durumunu belirlediğiniz alandır
Satış Personeli (Sipariş İçin): Orkestra üzerinden tanımladığınız kullanıcılardan ilgili kullanıcıya ait Satış Personeli tanımladığınız alan
Oluşturan Kullanıcı: Kaydet butonuna bastıktan sonra Oluşturan Kullanıcı bilgisi otomatik gelmektedir
Oluşturma Zamanı: Kaydet butonuna bastıktan sonra Oluşturma Zamanı bilgisi otomatik gelmektedir
Güncelleyen Kullanıcı: Kaydet butonuna bastıktan sonra Güncelleyen Kullanıcı bilgisi otomatik gelmektedir
Güncelleme Zamanı: Kaydet butonuna bastıktan sonra Güncelleme Zamanı bilgisi otomatik gelmektedir